Brainstormen? Nee, B.R.A.I.N.stormen.

Breinfeitje: iets vertrouwds met een nieuwe twist vindt je brein onweerstaanbaar

Hoe vertaal je kennis naar aansprekend creatief werk? Wij ontwikkelden daarvoor onze eigen aanpak . In 3 stappen. We werken snel, transparant en co-creatief. En altijd met een scherpe gedragsdoelstelling als leidraad. Want onze creativiteit staat in dienst van jouw resultaat.
1. B.R.A.I.N.storm
Je begint bij ons niet met een traditionele briefing, maar met een B.R.A.I.N.storm van 59 minuten. Aan het einde daarvan vatten we de kern van je uitdaging samen in 1 zin met 3 sleutelwoorden. Maar eerst ontdekken we samen met jou wat jouw doelgroep beweegt in het keuzeproces. We doen dat in 5 stappen, gebaseerd op ideeën van bekende namen als Ariely (Duke University), Soman (Toronto) en Christensen (Harvard).

2. Conceptontwikkeling
Na de B.R.A.I.N.storm gaan we aan de slag. We komen al snel bij je terug met verschillende ruwe ideeën,  schetsen, copy-insteken en conceptrichtingen. Met het gedragsmodel van Fogg (Stanford University) laten we je zien hoe onze ideeën kunnen bijdragen aan jouw gewenste resultaat. De meest kansrijke ideeën verfijnen we tot ze helemaal kloppen. Dat doen we samen met jou, en als je wilt met je onderzoeksbureau. Indien nodig, maken we er een presentatie van waarmee jij je stakeholders ook op de banken krijgt.

3. Executie
Wetenschap leert ons dat elk detail telt. We lopen dan ook alle middelen langs om te kijken met welke nudges we ze nóg effectiever kunnen maken. Kan de woordkeuze slimmer? Kunnen we met artwork het oog beter trekken en leiden? Met een neerlandicus als copywriter en een art director met grafische achtergrond, weet je zeker dat de executie tot in de puntjes verzorgd is. Voor minder doen we het niet.
Benieuwd hoe onze slimme werkwijze  jou kan helpen?
Spreek meteen af voor een vrijblijvende B.R.A.I.N.storm van 59 minuten!
Back to Top